woensdag 23 september 2009

Ding 5 Feeds zoeken.

Ik heb het al eerder gelezen in een blog van één van mijn collega's: nu duizelt het mij ook!
Vanmorgen mijn computer opgestart, mijn Igoogle en reader: 312 berichten; ik dàcht het niet!
Maar even een aantal abonnementen opgezegd; even rust in de tent (een kopje groene thee helpt ook, maar deze actie luchtte heerlijk op).

Net Vibes heb ik nog maar even laten zitten. Ik was heel enthousiast in m'n vorige post, maar dit vergt (even!..) wat meer tijd en die heb ik niet. Op een rustig moment ga ik dat nog'es bekijken. Igoogle voldoet voor mij.

Overigens heb ik wel in de gaten dat ik toch wat vertrouwder raak op de digitale snelweg. Er zijn nog heel wat zaken waar ik niks van snap, maar al doende...

Met google blog search heb ik een feed gevonden die ik (toch weer) aan m'n abonnementen heb toegevoegd.

Ik was al eerder bezig geweest met het zoeken van feeds en min of meer per ongeluk kwam ik er achter dat wanneer je in de G-Reader, in de balk 'abonnementen toevoegen', een onderwerp invoert, je terechtkomt in 'Feeds die overeenkomen met dit onderwerp'. Waarschijnlijk kun je dit nog wel verfijnen, dat heb ik niet uitgeprobeerd.

Een afbeelding toevoegen lukt nog steeds niet. De pop-upblokkering is uitgeschakeld en er verschijnt geen vermelding van pop-upbeveiliging.
Voorlopig stel ik het maar zonder afbeeldingen; het is wel een beetje saai, maar so be it...

Flickr here I come!

1 opmerking:

  1. Het is een kwestie van jezelf een dagelijkse routine aanleren. Net zoals met de krat even koppensnellen. En weggooien als je na een tijdje niets aan de feed blijkt te hebben. Keuzes, keuzes, keuzes...
    En wat de foto betreft, kijk er eens met een collega of een begeleider naar.

    BeantwoordenVerwijderen