maandag 12 oktober 2009

Ding 10 Delicious


Delicious, leuk, maar vooral erg handig. Zoeken op tags van een bepaald onderwerp.
Mijn eigen favorieten hoeven er niet in, of misschien op een ander moment. In de bibliotheek lijkt het me erg handig. Ik hoef alleen maar te denken aan de faq, die de bezoeker stelt over een bepaalde auteur of een bepaald boek, vaak na een publicatie.
Gelukkig is het mogelijk, door het woordje 'Nederlands' aan een tag te voegen, Nederlandse sites te vinden. Grieks leest zo moeilijk.
Ik heb een account aangemaakt en een aantal sites toegevoegd om het een en ander uit te proberen. Uitbreiden is voor mij zeker een optie. Bundels vormen van een aantal onderwerpen die met elkaar overeenkomen is een handige toevoeging.
De feed van de '23 dingen' account van delicious heb ik toegevoegd aan Google Reader.
Nu nog even kijken hoe ik al die informatie zelf verwerk.

1 opmerking:

  1. Waarom zou je het "zelf" verwerken als je het ook met je collega's samen kan doen? Samen een account maken een en een waardevolle en handige favorietencollectie samenstellen die je kunt gebruiken bij het inlichtingenwerk.

    BeantwoordenVerwijderen