woensdag 10 oktober 2012

Gesprongen en nu duiken.



Zo'n twee jaar geleden een poging gedaan om met de verdiep dingen te beginnen, om al snel tot de conclusie te komen dat ik geen tijd, energie en zin had om te gaan verdiepen.
Paradoxaal hieraan is dat ik een ongelooflijk nieuwsgierig type ben en van alles op de hoogte wil zijn.
Het tijdstip is dan nu dan ook aangebroken om een nieuwe poging te ondernemen.

Ik heb al eens eerder in dit blog aangegeven dat ik niet zo'n blogger ben; dat ben ik dus nog steeds niet.
Van alles uit proberen om het eventueel zelf te kunnen toepassen is mij op het lijf geschreven, maar  om het nu allemaal op te gaan schrijven....hmm. Verbaal communiceren gaat mij beter af.

Spotify en  picasa gebruik ik bijna dagelijks. Igoogle kan ik niet meer wegdenken, maar verdwijnt over een jaar. Symbaloo kan een alternatief zijn; dat ben ik aan het 'inrichten' en hoop dat het net zo ingeburgerd raakt als igoogle.
Verschillende accounts die ik bij 23dingen heb aangemaakt gebruik ik nauwelijks, zoals LybraryThing en Delicious.

Oke duiken dus en verdiepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten